Aller Ideas on Vuoden toimisto 2022 -finalisti
Aller Ideas kilpailee parhaan sisältömarkkinointi- ja some-toimiston kategoriassa. Voittajat ratkeavat 17.2.
Markkinointiviestintäalan kilpailussa tarkastellaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.
”Työskentelemme intohimoisesti laadukkaan sisältömarkkinoinnin ja ensiluokkaisen asiakastyön eteen. On upeaa, että se näkyy myös ulospäin. Olen erittäin ylpeä Aller Ideasin ammattilaisista ja tekemästämme laadukkaasta työstä”, sanoo Allerin markkinointipalveluiden johtaja Niiina Korhonen.
”Iso kiitos kuuluu tietenkin mahtaville asiakkaillemme luottamuksesta ja vastauksista kilpailussa. Olemme ylpeitä saadessamme työskennellä näiden hienojen brändien kanssa ja ollessamme osa asiakasyritystemme kasvutarinaa.”
Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Yliopiston Apteekki, Vepsäläinen, Hartwall, Vepsäläinen, Vaasan Sähkö, Lidl, Heinon Tukku ja Lääkärikeskus Aava.
Kilpailun järjestää Regi Research & Strategi. Vuoden toimisto on sekä Suomen että Ruotsin merkittävin markkinointiviestintälan tutkimus. Tämän vuoden kilpailuun osallistuneita toimistoja oli 63.
Etsitkö näkemyksellistä sisältökumppania? Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!
Niina Kohva terveysalan toimituspäälliköksi Aller Ideasiin
Pitkän linjan sisältö- ja viestintäosaaja sekä terveysalan tuntija Niina Kohva on aloittanut toimituspäällikkönä Aller Ideasissa.
Riikka Väliahde ruokatoimittajan sijaiseksi Aller Ideasiin
Monipuolinen ruokataituri Riikka Väliahde sijaistaa Riikka Kailaa tämän äitiysvapaan ajan.
Sisältötrendit 2023 – muista nämä 10 asiaa omassa mediassa
Millaisella sisällöllä brändisi erottuu ja jättää jäljen tänä vuonna? Kokosimme keskeisimmät sisältömarkkinoinnin trendit ja analysoimme, mitä ne tarkoittavat käytännössä. Tee näin ja teet tulosta!