Aller Ideas on Vuoden toimisto 2022 -finalisti
Aller Ideas kilpailee parhaan sisältömarkkinointi- ja some-toimiston kategoriassa. Voittajat ratkeavat 17.2.
Markkinointiviestintäalan kilpailussa tarkastellaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.
”Työskentelemme intohimoisesti laadukkaan sisältömarkkinoinnin ja ensiluokkaisen asiakastyön eteen. On upeaa, että se näkyy myös ulospäin. Olen erittäin ylpeä Aller Ideasin ammattilaisista ja tekemästämme laadukkaasta työstä”, sanoo Allerin markkinointipalveluiden johtaja Niiina Korhonen.
”Iso kiitos kuuluu tietenkin mahtaville asiakkaillemme luottamuksesta ja vastauksista kilpailussa. Olemme ylpeitä saadessamme työskennellä näiden hienojen brändien kanssa ja ollessamme osa asiakasyritystemme kasvutarinaa.”
Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Yliopiston Apteekki, Vepsäläinen, Hartwall, Vepsäläinen, Vaasan Sähkö, Lidl, Heinon Tukku ja Lääkärikeskus Aava.
Kilpailun järjestää Regi Research & Strategi. Vuoden toimisto on sekä Suomen että Ruotsin merkittävin markkinointiviestintälan tutkimus. Tämän vuoden kilpailuun osallistuneita toimistoja oli 63.
Etsitkö näkemyksellistä sisältökumppania? Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina 2022 – lataa tutkimusraportti
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina -tutkimustulokset ovat nyt julki! Selvitimme, mikä on sisältömarkkinoinnin tila Suomessa ja missä sisältömarkkinoinnissa piilee hyödyntämätöntä potentiaalia. 40 liiketoiminta- ja markkinointijohtajaa jakoivat näkemyksensä asiasta.
Värisilmä ulkoistaa koko markkinointinsa Aller Ideasille ja Dinglelle
Allerin markkinointipalveluihin kuuluva journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas ja sometoimisto Dingle aloittavat huhtikuussa Värisilmän kanssa laajan strategisen markkinointiviestinnän kumppanuuden.
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina – osallistu tutkimukseen
Sisältömarkkinointi on yksi nopeimmin kasvavista markkinoinnin osa-alueista. Tutkimme nyt, missä Suomessa mennään sisältömarkkinoinnin osalta liiketoiminnan vauhdittajana – ota osaa ja kuulet tuloksista ensimmäisenä!