Aller Ideas rekryää! Oletko hakemamme kokenut toimituspäällikkö?
Haemme huipputiimiimme kokenutta toimituspäällikköä. Rooli on uusi kasvavassa joukossamme.
Journalistiseen sisältömarkkinointiin ja omaan mediaan erikoistunut Aller Ideas on osa Allerin markkinointipalvelut-yksikköä, johon kuuluu myös digitaaliseen sisältömarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan keskittyvä Dingle.
Yhdessä olemme yli 30 sisältö- ja digimarkkinointiammattilaisen joukko Helsingin Lintulahdessa. Työskentelemme mahtavien yritysasiakkaiden, kuten Lidlin, Hartwallin, Yliopiston Apteekin, Vepsäläisen, DNA:n, Spotifyn ja Vaasan Sähkön kanssa.
Nyt etsimme osaavaan ja hauskaan tiimiimme kokenutta päällikkötason sisältöammattilaista vakituiseen työsuhteeseen.
Haemme vuosia sisältöalalla ollutta rautaista ammattilaista, jolla on mielellään kokemusta sekä journalismista että kaupallisten sisältöjen tekemisestä. Arvostamme kokemusta etenkin digisisällöntuotantojen vetämisestä, monikanavaisista toteutuksista sekä projektinhallinnasta.
Haku on auki 20.3.2022 saakka.
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina 2022 – lataa tutkimusraportti
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina -tutkimustulokset ovat nyt julki! Selvitimme, mikä on sisältömarkkinoinnin tila Suomessa ja missä sisältömarkkinoinnissa piilee hyödyntämätöntä potentiaalia. 40 liiketoiminta- ja markkinointijohtajaa jakoivat näkemyksensä asiasta.
Värisilmä ulkoistaa koko markkinointinsa Aller Ideasille ja Dinglelle
Allerin markkinointipalveluihin kuuluva journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas ja sometoimisto Dingle aloittavat huhtikuussa Värisilmän kanssa laajan strategisen markkinointiviestinnän kumppanuuden.
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina – osallistu tutkimukseen
Sisältömarkkinointi on yksi nopeimmin kasvavista markkinoinnin osa-alueista. Tutkimme nyt, missä Suomessa mennään sisältömarkkinoinnin osalta liiketoiminnan vauhdittajana – ota osaa ja kuulet tuloksista ensimmäisenä!