Aller Ideas valittiin toistamiseen Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi
Journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas palkittiin 8.2. Vuoden toimisto 2023 -tutkimuksen palkintogaalassa oman kategoriansa voittajana jo toista kertaa peräkkäin.
Markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -kilpailussa tarkastellaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.
”Sisältöjen tekeminen on meille intohimolaji, ja olemme todella iloisia tästä ykkössijasta. Iso kiitos kuuluu jokaiselle taitavalle Aller Ideas -tiimiläisellemme. Meillä on töissä Suomen parhaat sisältöosaajat, ja teemme porukalla kovasti töitä, jotta sisältömme ja asiakaspalvelumme ovat laadukkaita ja voimme ylittää asiakkaidemme odotukset. Lämmin kiitos asiakkaillemme yhteistyöstä ja annetuista arvioista Vuoden toimisto -tutkimuksessa”, sanoo Allerin markkinointipalveluiden ja Aller Ideasin liiketoimintajohtaja Niina Korhonen.
“Uskomme laatusisältöjen voimaan ja tiedämme, että niillä saa aikaan tuloksia.” – Anna Vartiainen
”Uskomme laatusisältöjen voimaan ja tiedämme, että niillä saa aikaan tuloksia. Olemme auttaneet asiakkaita pääsemään tavoitteisiinsa sisältöjen avulla – liittyivätpä ne sitten tunnettuuden lisäämiseen, myynnin kasvattamiseen, uusien kohderyhmien tavoittamiseen tai kuluttajien sitouttamiseen, palvelemiseen ja ilahduttamiseen. Me saamme virtamme siitä, että autamme asiakkaitamme onnistumaan, mutta kyllähän tällainen palkinto tuo meille vielä lisävirtaa”, sanoo Aller Ideasin sisältöjohtaja Anna Vartiainen.
Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Vepsäläinen, Hartwall, Vaasan Sähkö, Lidl, Yliopiston Apteekki, Valio Aimo, Mehiläinen ja Värisilmä. Aller Ideas kuuluu yhdessä digitaalisen markkinointi- ja sometoimisto Dinglen kanssa Allerin markkinointipalveluihin.
Kilpailun järjestää Regi Research & Strategi. Vuoden toimisto on sekä Suomen että Ruotsin merkittävin markkinointiviestintäalan tutkimus. Suomessa tutkimus sai tänä vuonna asiakasarvioita jopa 141 markkinointiviestintätoimistosta.
Voimmeko auttaa sinua sisältömarkkinoinnin ratkaisuissa? Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!
Aller Ideas valittiin toistamiseen Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi
Journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas palkittiin 8.2. Vuoden toimisto 2023 -tutkimuksen palkintogaalassa oman kategoriansa voittajana jo toista kertaa peräkkäin.
Aller Ideas on Vuoden sisältömarkkinointi ja sometoimisto 2023 -finalisti
Sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas on yltänyt toimistokilpailun finalistiksi toista vuotta peräkkäin. Viime vuonna Aller Ideas vei saman kategorian voiton. Tämän vuoden voittajat ratkeavat 8.2.
Linda Forss toimituspäälliköksi Aller Ideasin ruoka-asiakkuuksiin
Kokenut sisältöammattilainen Linda Forss aloitti toimituspäällikkönä Aller Ideasissa syksyllä. Linda keskittyy etenkin ruoka- ja juomatoimialan asiakkuuksiin.