Aller Ideas on Vuoden sisältömarkkinointi ja sometoimisto 2023 -finalisti
Sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas on yltänyt toimistokilpailun finalistiksi toista vuotta peräkkäin. Viime vuonna Aller Ideas vei saman kategorian voiton. Tämän vuoden voittajat ratkeavat 8.2.
Markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -kilpailussa tarkastellaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.
“Olemme jo vuodesta 2014 uskoneet laatuun niin sisällöissä kuin asiakaspalvelussa. On hienoa, että se näkyy näin vahvasti myös ulospäin. Meillä on sekä alansa parhaat sisältöammattilaiset töissä että mahtavia, kunnianhimoisia asiakkaita, joiden brändien eteen saamme työskennellä. Yhdessä aikaansaamistamme tuloksista olemme iloisia joka päivä”, kommentoi Allerin markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Niina Korhonen.
Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Vepsäläinen, Hartwall, Vaasan Sähkö, Lidl, Yliopiston Apteekki, Valio Aimo, Mehiläinen ja Värisilmä.
Aller Ideas kuuluu yhdessä digitaalisen markkinointi- ja sometoimisto Dinglen kanssa Allerin markkinointipalveluihin.
Kilpailun järjestää Regi Research & Strategi. Vuoden toimisto on sekä Suomen että Ruotsin merkittävin markkinointiviestintäalan tutkimus. Suomessa tutkimus sai tänä vuonna asiakasarvioita jopa 141 markkinointiviestintätoimistosta.
Niina Kohva terveysalan toimituspäälliköksi Aller Ideasiin
Pitkän linjan sisältö- ja viestintäosaaja sekä terveysalan tuntija Niina Kohva on aloittanut toimituspäällikkönä Aller Ideasissa.
Riikka Väliahde ruokatoimittajan sijaiseksi Aller Ideasiin
Monipuolinen ruokataituri Riikka Väliahde sijaistaa Riikka Kailaa tämän äitiysvapaan ajan.
Sisältötrendit 2023 – muista nämä 10 asiaa omassa mediassa
Millaisella sisällöllä brändisi erottuu ja jättää jäljen tänä vuonna? Kokosimme keskeisimmät sisältömarkkinoinnin trendit ja analysoimme, mitä ne tarkoittavat käytännössä. Tee näin ja teet tulosta!