Aller Ideas on Vuoden toimisto 2022 -finalisti

Niina Korhonen | 05.01.2022

Aller Ideas kilpailee parhaan sisältömarkkinointi- ja some-toimiston kategoriassa. Voittajat ratkeavat 17.2.

Markkinointiviestintäalan kilpailussa tarkastellaan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä, alan kehityssuuntia sekä toimistojen tunnettuutta.

”Työskentelemme intohimoisesti laadukkaan sisältömarkkinoinnin ja ensiluokkaisen asiakastyön eteen. On upeaa, että se näkyy myös ulospäin. Olen erittäin ylpeä Aller Ideasin ammattilaisista ja tekemästämme laadukkaasta työstä”, sanoo Allerin markkinointipalveluiden johtaja Niina Korhonen.

”Iso kiitos kuuluu tietenkin mahtaville asiakkaillemme luottamuksesta ja vastauksista kilpailussa. Olemme ylpeitä saadessamme työskennellä näiden hienojen brändien kanssa ja ollessamme osa asiakasyritystemme kasvutarinaa.”

Aller Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin ja yritysten omaan mediaan. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Aller Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Yliopiston Apteekki, Vepsäläinen, Hartwall, Vepsäläinen, Vaasan Sähkö, Lidl, Heinon Tukku ja Lääkärikeskus Aava.

Kilpailun järjestää Regi Research & Strategi. Vuoden toimisto on sekä Suomen että Ruotsin merkittävin markkinointiviestintälan tutkimus. Tämän vuoden kilpailuun osallistuneita toimistoja oli 63.

Etsitkö näkemyksellistä sisältökumppania? Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!