Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina – osallistu tutkimukseen
Tiesitkö, että markkinointia ymmärtävä yritysjohto pääsee tutkitusti parempiin tuloksiin? Kansainvälisesti yksi markkinoinnin nopeimmin kasvavista osa-alueista on sisältömarkkinointi. Tutkimme nyt, missä Suomessa mennään sisältömarkkinoinnin osalta liiketoiminnan vauhdittajana – ota osaa ja kuulet tuloksista ensimmäisenä!
Miten yritykset Suomessa hyödyntävät sisältöjä liiketoiminnan rakentamisessa ja kehittävät omia kanaviaan tavoitteiden saavuttamiseksi? Millainen kombo omia ja ostettuja kanavia tuo parhaat tulokset? Onko oman median rakentaminen jo osa liiketoiminta- tai datastrategiaa? Entä mitkä ovat markkinoijien suurimmat haasteet sisältömarkkinoinnissa sekä sen mittaamisessa?
Osallistu mukaan liiketoimintajohdolle ja markkinoinnista vastaaville suunnattuun tutkimukseen. Osallistumalla saat tulokset halutessasi ensimmäisenä suoraan sähköpostiisi ja kuulet, millaisessa tilassa suomalaisten yritysten sisältömarkkinointi on. Kattavat tutkimustulokset esitellään myös IAB Finlandin webinaarissa 27.4.2022.
Tutkimuksen toteuttavat yhteistyössä sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas, mediatoimisto OMD Finland sekä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoiden yhteisö IAB Finland.
Tutkimukseen vastaaminen on sulkeutunut.
Lataa Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina -tutkimustulokset tästä.
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina 2022 – lataa tutkimusraportti
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina -tutkimustulokset ovat nyt julki! Selvitimme, mikä on sisältömarkkinoinnin tila Suomessa ja missä sisältömarkkinoinnissa piilee hyödyntämätöntä potentiaalia. 40 liiketoiminta- ja markkinointijohtajaa jakoivat näkemyksensä asiasta.
Värisilmä ulkoistaa koko markkinointinsa Aller Ideasille ja Dinglelle
Allerin markkinointipalveluihin kuuluva journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas ja sometoimisto Dingle aloittavat huhtikuussa Värisilmän kanssa laajan strategisen markkinointiviestinnän kumppanuuden.
Oma media ja sisällöt bisneksen rakentajina – osallistu tutkimukseen
Sisältömarkkinointi on yksi nopeimmin kasvavista markkinoinnin osa-alueista. Tutkimme nyt, missä Suomessa mennään sisältömarkkinoinnin osalta liiketoiminnan vauhdittajana – ota osaa ja kuulet tuloksista ensimmäisenä!