Vepsäläisen oma media myy sekä verkkokaupassa että kivijalassa
Vepsäläinen halusi muuttaa brändimielikuvaansa helpommin lähestyttäväksi ja inspiroida sisällöillään kuluttajia. Sisällöillä valmistellaan Vepsäläisen asiakas ostamaan sekä kivijalasta että verkkokaupasta.
Mistä lähdimme liikkeelle?
Huonekaluliike Vepsäläinen halusi muuttaa brändimielikuvaansa helpommin lähestyttäväksi ja inspiroida sisällöillään kuluttajia. Sisällöillä valmistellaan Vepsäläisen asiakas ostamaan sekä myymälästä että verkkokaupasta.
Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?
Aller Ideas tuottaa ja kehittää dataohjatusti monikanavaista Vepsäläinen Sisustamo
-sisustusmediaa, joka sisältää Vepsäläinen Sisustamo -sisustuslehdet sekä jatkuvan digitaalisen sisällöntuotannon verkkosivustolle sekä sosiaaliseen mediaan.
Kumppanuus on laajentunut myös verkkokaupan sisällöntuotantoon. Yhteistyö on vahvasti dataohjattua: kohdennuksen avulla sisustussisältö, kuten ideat, trendit ja huonekalu-uutuudet ohjataan suoraan potentiaalisten asiakkaiden kotiin.
Asiakkaan kokemukset
”Olen tykännyt tehdä Aller Ideasin kanssa töitä: siinä on aina kehittävä, eteenpäin katsova ja ratkaisukeskeinen meininki. Yhteiseen arvomaailmaan kuuluu myös se, että tekeminen on hauskaa. Inspiroivaa ja innostavaa sisältöä ei synny, jos sitä tehdään otsa rypyssä”, kommentoi Vepsäläisen markkinointijohtaja Outi Lahtinen.
Date
02/01/2022