Skip to the content
logo mainlogo darklogo light
  • Palvelumme
  • Töitämme
  • Tiimimme
  • Blogi
  • Yhteystiedot
logo main
  • Palvelumme
  • Töitämme
  • Tiimimme
  • Blogi
  • Yhteystiedot

Yliopiston Apteekin oman median kanavat tarttuivat terveystrendiin

Hyvää oloa ja oikeat tuotteet juuri sinulle! Yliopiston Apteekin oman median kanavat, Uniikki-asiakaslehti ja Yliopistonapteekki.fi-verkkokauppa, tarttuivat terveystrendiin. Asiakkaille sisällöt tarjoavat hyvinvointia edistävää tietoa, tuotesuosituksia sekä Yliopiston Apteekin henkilökunnan asiantuntemusta kellonajasta riippumatta.

 

Mistä lähdimme liikkeelle?

Yliopiston Apteekin kanta-asiakaslehti Uniikki haluttiin uudistaa sekä sisällöllisesti että ulkoisesti vastaamaan kuluttajien muuttuviin tarpeisiin ja hyvinvoinnin trendiin.

 

Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?

Aller Ideas konseptoi uuden Uniikki-asiakaslehden sekä palvelevat sisällöt verkkokaupan tueksi. Perustimme bränditoimituksen, joka paitsi tuottaa sisältöjä (juttuja, kuvia, videoita), myös kehittää niitä yhdessä YA:n kanssa.

Ensimmäinen uudistunut Uniikki ilmestyi maaliskuussa 2017, ja samoihin aikoihin alettiin julkaista myös tuottamiamme verkkosisältöjä Yliopistonapteekki.fi:hin verkkokaupan myynnin tueksi ja tekemiseksi.

 

Asiakkaan kokemukset

”Terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät sisällöt ja vinkit ovat tärkeä osa asiakaspalveluamme ja asiakkaista huolehtimista. Yliopiston Apteekin asiantuntemus ja Allerin sisältöosaaminen ovat yhdistelmä, jonka avulla voimme saada aikaan kiinnostavia sisältöjä eri kohderyhmillemme”, sanoo viestintäjohtaja Jenni Tyrni Yliopiston Apteekista.

Client

Yliopiston Apteekki

Kanavat

Painettu lehti, verkkosisällöt, sosiaalisen median kanavat

Date

02/01/2022

Share

Aller Ideas Logo

Vain kiinnostava kiinnostaa

© Aller Ideas 2022

Yhteystiedot

Lintulahdenkuja 10 A
00500 Helsinki 

Puhelin: +358 9 8621 7000
Sähköposti: etunimi.sukunimi@aller.com

 

Tietosuojaseloste

Seuraa somessa

Instagram

LinkedIn

Aller-Ideas-vuoden-toimisto