Mistä lähdimme liikkeelle?
Ratiopharm halusi aloittaa sisältömarkkinoinnin tekemisen Evergia Multilong -monivitamiinivalmisteelle. Digitaalisten sisältöjen kerryttämän datan avulla haluttiin lisäksi lisätä ymmärrystä kohderyhmästä.
Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?
Aller Ideas loi Ratiopharmin Evergia Multilong -brändille sisältöstrategian, jonka pohjalta tuotetaan kuukausittain aktiivista arkea tukevia sisältöjä Evergia.fi:hin sekä mainonnan ja sosiaalisen median tarpeisiin. Dataohjatut digisisällöt, kuvat, tekstit ja mainonta, suunnitellaan vuosikellon mukaisesti hyvinvoinnin sesongit ja trendit huomioiden.
Yhteistyön sisältö:
- Brändikuvat
- Dataohjattu digitaalinen sisällöntuotanto, kuluttajat
- Dataohjattu sisällöntuotanto, farmaseutit ja alan ammattilaiset
- Kohderyhmän ja sisältöjen toimivuuden mittaus datan avulla
- Facebook-sisällöt ja moderointi sekä mainostuotanto sosiaaliseen mediaan
- SEO, verkkosivuston hallinta, sisällönsyöttö ja kuvien käsittely
Tutustu Evergia.fi-sivustoon ja hyvinvoinnin sisältöihin tästä.
Kun haluat tehdä vaikuttavia sisältöjä – ota yhteyttä myyntijohtajaamme Sanna Riquelmeen tästä.