Ratiopharm
Ratiopharmin Evergia Multilong on pitkävaikutteinen monivitamiini- ja hivenainevalmiste aktiiviseen arkeen. Sisältömarkkinoinnin avulla tavoitamme terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet kuluttajat.

Mistä lähdimme liikkeelle?

Ratiopharm halusi aloittaa sisältömarkkinoinnin tekemisen Evergia Multilong -monivitamiinivalmisteelle. Digitaalisten sisältöjen kerryttämän datan avulla haluttiin lisäksi lisätä ymmärrystä kohderyhmästä.

Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?

Aller Ideas loi Ratiopharmin Evergia Multilong -brändille sisältöstrategian, jonka pohjalta tuotetaan kuukausittain aktiivista arkea tukevia sisältöjä Evergia.fi:hin sekä mainonnan ja sosiaalisen median tarpeisiin. Dataohjatut digisisällöt, kuvat, tekstit ja mainonta, suunnitellaan vuosikellon mukaisesti hyvinvoinnin sesongit ja trendit huomioiden.

Yhteistyön sisältö:

  • Brändikuvat
  • Dataohjattu digitaalinen sisällöntuotanto, kuluttajat
  • Dataohjattu sisällöntuotanto, farmaseutit ja alan ammattilaiset
  • Kohderyhmän ja sisältöjen toimivuuden mittaus datan avulla
  • Facebook-sisällöt ja moderointi sekä mainostuotanto sosiaaliseen mediaan
  • SEO, verkkosivuston hallinta, sisällönsyöttö ja kuvien käsittely

Tutustu Evergia.fi-sivustoon ja hyvinvoinnin sisältöihin tästä.

Kun haluat tehdä vaikuttavia sisältöjä ota yhteyttä myyntijohtajaamme Sanna Riquelmeen tästä. 

Tutustu myös muihin referensseihimme tästä.