Aller Ideas rekryää! Oletko digikokenut terveysalan toimituspäällikkö?
Haemme huipputiimiimme digikokenutta toimituspäällikköä terveysasiakkuuksiin. Rooli on vakituinen ja uusi kasvavassa joukossamme.
Journalistiseen sisältömarkkinointiin ja omaan mediaan erikoistunut Aller Ideas on osa Allerin markkinointipalvelut-yksikköä, johon kuuluu myös digitaaliseen sisältömarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan keskittyvä Dingle.
Yhdessä olemme yli 30 sisältö- ja digimarkkinointiammattilaisen joukko Helsingin Lintulahdessa. Työskentelemme mahtavien yritysasiakkaiden, kuten Lidlin, Hartwallin, Yliopiston Apteekin, Vepsäläisen, Mehiläisen, Atrian ja Valion, kanssa.
Nyt etsimme osaavaan ja hauskaan tiimiimme kokenutta terveys- ja hyvinvointialan sisältöammattilaista. Pääset työskentelemään osana ammattitaitoista terveyden bränditoimitustamme. Haemme ja arvostamme kokemusta etenkin kaupallisten digi- ja somesisällöntuotantojen vetämisestä sekä projektinhallinnasta.
Haku on auki sunnuntaihin 11.12.2022.
Haku on päättynyt. Katso Allerin avoimet työpaikat täältä.
Riikka Väliahde ruokatoimittajan sijaiseksi Aller Ideasiin
Monipuolinen ruokataituri Riikka Väliahde sijaistaa Riikka Kailaa tämän äitiysvapaan ajan.
Sisältötrendit 2023 – muista nämä 10 asiaa omassa mediassa
Millaisella sisällöllä brändisi erottuu ja jättää jäljen tänä vuonna? Kokosimme keskeisimmät sisältömarkkinoinnin trendit ja analysoimme, mitä ne tarkoittavat käytännössä. Tee näin ja teet tulosta!
Aller Ideas valittiin toistamiseen Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi
Journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas palkittiin 8.2. Vuoden toimisto 2023 -tutkimuksen palkintogaalassa oman kategoriansa voittajana jo toista kertaa peräkkäin.