Värisilmä ulkoistaa koko markkinointinsa Aller Ideasille ja Dinglelle
Allerin markkinointipalveluihin kuuluva journalistinen sisältömarkkinointitoimisto Aller Ideas ja sometoimisto Dingle aloittavat huhtikuussa Värisilmän kanssa laajan strategisen markkinointiviestinnän kumppanuuden.
Aller Ideasin ja Dinglen tavoitteena on nostaa Värisilmä suomalaisten sisustajien top-of-mindiin, tuoda vahvemmin esiin myymälöiden paikallisuus sekä̈ kauppiasvetoisen ketjun edut ja monipuoliset palvelut.
Se toteutetaan brändiä rakentavilla sisällöillä, kohderyhmäymmärryksellä sekä oikeilla kanavavalinnoilla, jotka palvelevat sekä asiakkaita että kauppiaita. Värisilmä-ketjuun kuuluu Suomessa 76 liikettä sekä kasvava verkkokauppa.
”Aller Ideasilla ja Dinglellä on näyttöjä monikanavaisesta digimarkkinoinnista ja laadukkaan lifestyle-sisällön tuotannosta sekä kauppiasvetoisen ketjun markkinoinnista. Etenkin sisustuksen ja rakentamisen toimialan tuntemus ja PR-osaaminen vakuuttivat kumppanin valinnassa. Olen iloinen, että pääsemme tämän tiimin kanssa nyt freesaamaan markkinointiamme ja muun muassa nostamaan kauppiaita ja paikallisuutta keskiöön”, kommentoi Värisilmän toimitusjohtaja Jani Karotie.
“Aller Ideasilla ja Dinglellä on näyttöjä monikanavaisesta digimarkkinoinnista ja laadukkaan lifestyle-sisällön tuotannosta sekä kauppiasvetoisen ketjun markkinoinnista.” – Jani Karotie
”Lähdemme innolla tekemään valtakunnallisesti tunnetusta Värisilmästä entistä houkuttelevampaa ostopaikkaa strategisen markkinoinnin keinoin ja etenkin vahvalla ja intohimoisella sisältöosaamisellamme. Haluamme edistää Värisilmän brändimielikuvaa monipuolisena ja laadukkaasti palvelevana ostopaikkana niin kivijalassa kuin verkkokaupassa”, Aller markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Niina Korhonen kommentoi.
“Olemme varmasti loistava tiimi Värisilmän kanssa, ja lähdemme tiiviissä yhteistyössä viemään heidän brändiään uudelle tasolle. Tekemisemme keskiössä on datavetoinen digitaalinen markkinointi ja monikanavaiset sisällöt, niiden tuotanto ja jakelu oikeille kohderyhmille”, kertoo asiakkuudesta ja sen kehittämisestä vastaava asiakkuusjohtaja Minna Väisänen Allerin markkinointipalveluista.
Aller Ideasilla on vahvaa toimialaosaamista sisustusalalta sekä vuosien vankka kokemus sisältöjen teossa ja yritysten oman median rakentamisessa. Aller Ideas valittiin maaliskuussa Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi 2022. Sisaryksikkömme Dingle on digitaalisen sisältömarkkinoinnin toimisto ja suomalainen sosiaalisen median pioneeri.
Tutustu Aller Ideasin tuloksellisiin töihin.
Kaipaako oma mediasi tai markkinointisi uudistamista? Ota yhteyttä!
Niina Kohva terveysalan toimituspäälliköksi Aller Ideasiin
Pitkän linjan sisältö- ja viestintäosaaja sekä terveysalan tuntija Niina Kohva on aloittanut toimituspäällikkönä Aller Ideasissa.
Riikka Väliahde ruokatoimittajan sijaiseksi Aller Ideasiin
Monipuolinen ruokataituri Riikka Väliahde sijaistaa Riikka Kailaa tämän äitiysvapaan ajan.
Sisältötrendit 2023 – muista nämä 10 asiaa omassa mediassa
Millaisella sisällöllä brändisi erottuu ja jättää jäljen tänä vuonna? Kokosimme keskeisimmät sisältömarkkinoinnin trendit ja analysoimme, mitä ne tarkoittavat käytännössä. Tee näin ja teet tulosta!