Vepsäläinen
Vepsäläinen Sisustamo kokoaa yhteen parhaat sisustusideat, asumisen trendit ja vinkit sekä makeimmat huonekalut jokaiseen kotiin. Datan avulla kehitetyt ja jaellut sisällöt julkaistaan niin Vepsäläisen verkkokaupassa, sisustuskatalogissa kuin myymälöissäkin.

Mistä lähdimme liikkeelle?

Vepsäläinen halusi muuttaa brändimielikuvaansa helpommin lähestyttäväksi ja inspiroida sisällöillään kuluttajia. Sisällöillä valmistellaan Vepsäläisen asiakas ostamaan sekä myymälästä että verkkokaupasta.

Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?

Aller Ideas tuottaa ja kehittää dataohjatusti keväällä 2017 lanseerattua Vepsäläinen Sisustamo -sisustusmediaa, joka sisältää Vepsäläinen Sisustamo -sisustuskatalogin sekä jatkuvan digitaalisen sisällöntuotannon. Asiakkaan ostopolulle tuotetut sisällöt inspiroivat asiakasta, auttavat löytämään sopivat tuotteet ja neuvovat tuotteille parhaat käyttötavat.

Kumppanuus laajentui lisää keväällä 2017, kun Aller Median tytäryhtiö Data Refinery ryhtyi kohdentamaan sisustuskatalogia datalla. Dataohjauksen avulla sisustussisältö, kuten ideat, trendit ja huonekalu-uutuudet, ohjataan suoraan potentiaalisten asiakkaiden kotiin.

Asiakkaan kokemukset:

”Ammattitaitoista, luotettavaa ja osaavaa porukkaa. Aller Ideas on aina ylittänyt odotukseni. Helppo tehdä töitä, kun voi luottaa, että homma toimii”, sanoo Vepsäläisen markkinointijohtaja Walter Ihander.

 

Etsitkö näkemyksellistä sisältökumppania? Ota yhteyttä!

Tutustu myös muihin referensseihimme tästä.