Kun yhdistetään raikas kaupallisuus ja journalistinen työkalupakki, syntyy laatua ja tuloksia

Vuonna 2014 aloittaneen Ideasin ydin on journalistisen osaamisen ja kaupallisen oivaltavuuden yhdistäminen. Tiimissämme on taitavia mediakonkareita ja sisältömarkkinoinnin ammattilaisia, jotka ymmärtävät asiakkaiden tavoitteet ja kohderyhmien tarpeet.

Sisältöjä ja sisällöntekijöitä tulvivassa maailmassa me haluamme erottua laadulla ja luovuudella, räätälöinnillä ja innostuksella, kokemuksella ja luotettavuudella. Tiedämme, että vain kiinnostava kiinnostaa: kaivamme olennaisen esiin ja hiomme sen timanteiksi.

Haluatko laatua ja tuloksellisuutta sisältöihin, visuaalisuuteen tai suunnitteluun? Ota yhteyttä!

Mikä meissä on erityistä?

Journalistinen tausta:

Olemme tehneet kaupallisia sisältöjä jo vuodesta 2014, ja sitä ennen ahkeroimme Suomen ykkösmedioissa. Tämä on tuonut meille pitkän ja hedelmällisen kokemuksen monikanavaisesta tekemisestä, strategisesta suunnittelusta ja konseptoinnista sekä eri kohderyhmiä palvelevista sisällöistä.

Journalistinen työkalupakki:

  • uteliaisuus ja innostuminen

  • kunnianhimo ja luotettavuus tekemisessä ja laadussa

  • haastattelut, tiedon kaivaminen, tutkimuksiin, asiantuntijoihin ja faktoihin tukeutuminen, lähdekritiikki

  • verkostot ja kontaktit

  • kohderyhmätuntemus ja ihmisymmärrys

  • tarinallistaminen ja tunteiden koskettaminen

  • huipputason visuaalisuus

  • tekstien oikeakielisyys + eloisuus

  • SEO tikissä, mutta teksti kirjoitettu ihmisille

  • kyky kaivaa olennaisin esiin ja paketoida se ihmisiä kiinnostavaan ja asiakkaan tavoitteita edistävään muotoon

  • tasalaatuisuuden takaava prosessi: tarkat briiffit, välisparrailut, editointi, kielenhuolto, tarkistuskierrokset

  • into seurata maailmaa, trendejä, ilmiöitä ja hiljaisia signaaleja

  • paineensietokyky ja deadline-kunnioitus

Strateginen älli:

Sisällöt ovat vahva keino yrityksen liiketoiminnallisten tavoitteiden tukemiseen. Suosimme strategista tekemistä ja tavoitteellisuutta – rakastamme järkeillä, miten saadaan tuloksia.

Mukavuus kumppaneina:

Lupaamme aina priimaa – myös asiakastyössä ja yhdessäolossa. Vaalimme hyvää henkeä niin asiakkaiden kanssa työskennellessä kuin omassa porukassamme. Haluamme jättää myönteisiä muistijälkiä sekä huipputekijöinä että huipputyyppeinä.

Senioritason tekijät:

Olemme alamme konkareita: aloitimme siinä vaiheessa, kun sisältömarkkinointi nykymuodossaan vasta teki isommin tuloaan Suomeen. Kokeneet tekijät ovat takuu laadusta, luotettavuudesta ja lujasta asenteesta.

Innostumisherkkyys:

Jokainen asiakas ja jokainen aihe on meille mielenkiintoinen: olemme innostumisen ja perehtymisen ammattilaisia. Käsiimme voi huoletta antaa myös vaikeiksi, tylsiksi tai abstrakteiksi mielletyt teemat – luomme liiketoimintaa tukevia ja kuluttajia kiinnostavia sisältöjä mistä vain.

Räätälöidyt asiakkuustiimit:

Tekijöiltämme löytyy monenlaisia työ- ja koulutustaustoja, taitoja sekä kiinnostuksenkohteita. Hyödynnämme tätä kootessamme uniikkeja tiimejä asiakkaan toimialan ja tarpeiden mukaan. Usein yhdistämme voimamme myös kavereidemme Dinglen kanssa.

Asiakkaiden tunnustus:

Meidät on valittu jo kahtena vuotena peräkkäin Vuoden sisältömarkkinointi- ja sometoimistoksi (Regi). Alan arvostetuin kilpailu perustuu asiakkaiden palautteeseen, ja siksi olemme pärjäämisestämme erityisen ylpeitä ja iloisia.

Data + petu:

Meillä on intohimo asiakkaamme tavoitteiden ymmärrykseen, mutta myös kuluttajien tarpeiden tuntemiseen. Tunnistamme olennaisen ja tiedämme, mikä on kohderyhmille kiinnostavaa. Käytämme tässä hyväksemme dataa ja petua eli pitkän työkokemuksen tuomaa perstuntumaa.

Vain kiinnostava kiinnostaa

Vain kiinnostava kiinnostaa •

Kun haluat tuloksellisia sisältöjä ja luovia ratkaisuja, me autamme.