Yhteistyön tausta

Ideas on jo useiden vuosien ajan tuottanut ja kehittänyt monikanavaista Vepsäläinen Sisustamo -sisustusmediaa, joka sisältää Vepsäläinen Sisustamo -sisustuslehdet sekä digitaalisen sisällöntuotannon verkkosivustolle ja sosiaaliseen mediaan. Yhteistyö on vahvasti dataohjattua: kohdennuksen avulla sisustussisältö, kuten ideat, trendit ja huonekalu-uutuudet, ohjataan suoraan potentiaalisten asiakkaiden kotiin.

Oman median rakennuksessa tärkeänä tavoitteena on ollut muuttaa Vepsäläisen brändimielikuvaa helpommin lähestyttäväksi. Inspiroivat, kohderyhmään vetoavat sisällöt ovat toimineet siinä hyvin. 

Vepsäläinen oli saanut hyviä tuloksia sisältömarkkinoinnista ja halusi hyödyntää Ideasin sisältö- ja kohderyhmätuntemusta kaikissa markkinointitoimenpiteissä. Yhteistyö laajeni sisältökumppanuudesta täyden palvelun markkinointikumppanuuteen.

Vepsäläisen brändiin lähestyttävyyttä
markkinoinnilla

Sisältökumppanista täyden palvelun markkinointikumppaniksi

Kuluttajiin vetoava sisällöllinen lähestyminen haluttiin ottaa mukaan myös muihin Vepsäläisen markkinointitoimenpiteisiin, ja yhteistyö Ideasin kanssa laajentui sisältökumppanuudesta täyden palvelun markkinointikumppanuuteen. Ideas suunnittelee ja tuottaa Vepsäläisen kampanjamateriaalien luovat sisällöt televisiosta ulkomainontaan ja printistä someen. Optimoimme sisällöt yhteistyössä mediatoimiston kanssa.

Markkinoinnissa on haluttu jatkaa brändimielikuvan rakennusta helpommin lähestyttävään, lämpimään ja inspiroivaan suuntaan, mitä on edistetty visuaalisen kerronnan tavoilla ja asiakkaiden elämään paneutuvien sisältöjen ja luovien avulla.

”Olen tykännyt tehdä Ideasin kanssa töitä: siinä on aina kehittävä, eteenpäin katsova ja ratkaisukeskeinen meininki. Yhteiseen arvomaailmaan kuuluu myös se, että tekeminen on hauskaa. Inspiroivaa ja innostavaa sisältöä ei synny, jos sitä tehdään otsa rypyssä”

Vepsäläisen markkinointijohtaja Outi Lahtinen

Kun haluat tuloksellisia sisältöjä ja luovia ratkaisuja, me autamme.

Seuraava
Seuraava

Vaasan Sähkö