Yliopiston Apteekin oman median kanavat tarttuivat terveystrendiin

Hyvää oloa ja oikeat tuotteet juuri sinulle! Yliopiston Apteekin oman median kanavat, Uniikki-asiakaslehti ja Yliopistonapteekki.fi-verkkokauppa, tarttuivat terveystrendiin. Asiakkaille sisällöt tarjoavat hyvinvointia edistävää tietoa, tuotesuosituksia sekä Yliopiston Apteekin henkilökunnan asiantuntemusta kellonajasta riippumatta.

Mistä lähdimme liikkeelle?

Yliopiston Apteekin kanta-asiakaslehti Uniikki haluttiin uudistaa sekä sisällöllisesti että ulkoisesti vastaamaan kuluttajien muuttuviin tarpeisiin ja hyvinvoinnin trendiin.

Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?

Ideas konseptoi uuden Uniikki-asiakaslehden sekä palvelevat sisällöt verkkokaupan tueksi. Perustimme bränditoimituksen, joka paitsi tuottaa sisältöjä (juttuja, kuvia, videoita), myös kehittää niitä yhdessä YA:n kanssa.

Ensimmäinen uudistunut Uniikki ilmestyi maaliskuussa 2017, ja samoihin aikoihin alettiin julkaista myös tuottamiamme verkkosisältöjä Yliopistonapteekki.fi:hin verkkokaupan myynnin tueksi ja tekemiseksi.

”Terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät sisällöt ja vinkit ovat tärkeä osa asiakaspalveluamme ja asiakkaista huolehtimista. Yliopiston Apteekin asiantuntemus ja Ideasin sisältöosaaminen ovat yhdistelmä, jonka avulla voimme saada aikaan kiinnostavia sisältöjä eri kohderyhmillemme”

Yliopiston Apteekin viestintäjohtaja Jenni Tyrni

Kun haluat tuloksellisia sisältöjä ja luovia ratkaisuja, me autamme.

Edellinen
Edellinen

Valio Aimo

Seuraava
Seuraava

Docrates