Printistä digiin -siirtymä

Sekä digin että printin konkareina olemme kumppanisi, kun on aika pohtia asiakas-/jäsenlehden uutta roolia tai siirtää sisällöt digiin.

Ehkä sinunkin mielessäsi pyörii nyt asiakaslehden tulevaisuus tai digisisältöjen kasvanut tarve? Meillä on vankkaa kokemusta niin printin ja digin tekemisestä kuin siirtymästä printistä digiin, ja osaamme tarjota monenlaisia ratkaisuja.

Muutostilanteissa on fiksua miettiä koko kanavastrategiaa: mistä kohderyhmät tavoitetaan ja millaisia rooleja kanavilla on? Printti voi olla nyt jotain muuta kuin ennen: esimerkiksi vain harvoin ilmestyvä teemajulkaisu, ”lahja” rajatulle kohderyhmälle tai luksustuote. Digimaailmassa laadukas printti on brändille loistava tapa erottua ja sitouttaa.

Jos lehdestä luovutaan, on tärkeää suunnitella tarkasti, miten sisällöille löytyvät uudet kanavat ja miten lukijoista pidetään kiinni.

Printistä digiin siirtymisessä palveluitamme ovat esimerkiksi:

  • Sisältöstrategia

  • Kanavastrategia, kanavien roolien kirkastus

  • Konseptiuudistus tai uusi konsepti lehdelle

  • Verkkolehden tai muun digitoteutuksen sisällön ja ilmeen konseptointi

  • Sisällönsuunnittelu ja sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin

  • Konsulttipalvelut kanaviin ja siirtymään liittyen

Näin me sen teimme

Vepsäläisen brändiin
lähestyttävyyttä markkinoinnilla

Vaasan Sähkön oman median sisällöt ovat alan energisimmät